چگونه برای محافظت از کلیه های خود را بهتر در نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای محافظت از کلیه های خود را بهتر در نفریت لوپوس

در درمان نفریت لوپوس، لوپوس مهم است برای کنترل با ایمنی. با این حال، بیماران معمولا نادیده گرفته، برای محافظت از کلیه ها، در نهایت باعث اختلال عملکرد کلیوی. در چنین شرایطی، مهم است که به محافظت از کلیه ها خود را برای جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه. خب پس، چه عواملی می تواند باعث آسیب کلیه را تشدید؟

1. فشار خون بالا

بیماران مبتلا به نفریت لوپوس اغلب از فشار خون بالا در حالی که فشار خون بالا بزرگترین خطر ابتلا به زوال عملکرد کلیوی رنج می برند. بنابراین، اگر شما نفریت لوپوس، شما باید برای تنظیم فشار خون به طور منظم. اگر فشار خون شما بالا است، شما باید آن را کنترل شدت.

2. پروتئینوری

پروتئینوری نشان دهنده نه تنها گلومرول آسیب دیده، اما همچنین می تواند آسیب به فضای میان بافتی لوله شود. پروتئینوری خطر دیگری به ارتقاء بیماری کلیوی است. کاهش می پروتئینوری را کاهش دهد و آسیب کلیوی نقش مهمی در حفاظت کلیه بازی کند. مهارکننده های ACE و ARB می تواند پروتئین را کاهش می دهد، از بین بردن بیماری ام اس کلیوی و محافظت از کلیه شما بهتر است.

3. داروها سمیت کلیوی

برخی داروها معمولا آسیب به کلیه ها، مانند کانامایسین، جنتامایسین، سولفونامیدها، و درد. شما باید با استفاده از این داروها اگر شما نفریت لوپوس، به منظور جلوگیری از بدتر شدن کلیه خود را جلوگیری از.

4. عفونت

به راحتی به عفونت را در حین درمان نفریت لوپوس منجر شود. عفونت معمولا عود باعث یا بدتر نفریت لوپوس. بنابراین، بسیار مهم است که شما برای جلوگیری از عفونت در زندگی روزمره خود را. هنگامی که شما یک عفونت، دکتر خود مراجعه کنید و دارو را در زمان.

5. چاقی

چاقی یک عامل خطر برای چربی خون، فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر است، اما همچنین پروتئین و کلیه تنزل آسیب را افزایش دهد. اگر چربی بیماران نفریت لوپوس آنها نیاز به کاهش وزن و حفظ وزن ایده آل خود را.

علاوه بر این، برای جلوگیری از آسیب به کلیه، درمان موثر است به سلول های بنیادی. در این روش درمانی است که توسط کارشناسان در بیمارستان ما طراحی شده است. مواد تشکیل دهنده فعال در درمان کمپلکسهای ایمنی می تواند از بدن خارج شده است. علاوه بر این، آنها نیز تغذیه سلول های کلیه آسیب دیده، بهبود توانایی خود شفا از کلیه ها و اختلال تنظیم سیستم ایمنی بدن به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از عود نفریت لوپوس.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: +86 18203204121

تدریس خصوصی در خانه: + 86-311-86954186





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: